איך להתחיל להשתמש באפליקציית WhatsApp Business

מדריך לשימוש ב-WhatsApp Business

העברת חשבון מאפליקציית WhatsApp Messenger ל-WhatsApp Business

1. גיבוי הצ'אטים

לפני שתתחיל בהעברה ל-WhatsApp Business, חשוב לבצע גיבוי של הצ'אטים הקיימים שלך.

  • פתח את האפליקציה של WhatsApp Messenger ובחר באייקון ההגדרות.
  • עבור ל-'צ'אטים' ואז ל-'גיבוי צ'אטים'.
  • לחץ על 'גבה' כדי לייצר גיבוי לאחסון בענן (Google Drive או iCloud, בהתאם לסוג המכשיר שלך). כך תבטיח שהמידע שלך שמור לגיבוי עתידי.
2. הורדה והתקנה של WhatsApp Business
  • פתח את חנות האפליקציות המתאימה למכשיר שלך (Google Play או App Store).
  • חפש את האפליקציה 'WhatsApp Business', הורד והתקן אותה במכשיר.
  • פתח את האפליקציה והסכם לתנאי השימוש.
3. הגדרת חשבון WhatsApp Business
  • אמת את מספר הטלפון שבו השתמשת באפליקציה הקודמת. זהו שלב קריטי להבטחת המשך שימוש בפרטי החשבון הקיימים.
  • לאחר האימות, תתבקש לשחזר את הגיבוי. בחר באפשרות 'שחזר' והמתן עד להשלמת התהליך כך שכל הצ'אטים יעברו בצורה חלקה.
4. הגדרות פרופיל עסקי
  • לאחר שהשחזורים בוצעו, עבור להגדרות > הגדרות עסקיות כדי להתחיל בהגדרת פרופיל העסק שלך.
  • מלא את פרטי העסק: שם, כתובת, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט ותיאור קצר.
  • הוסף פרטים כמו שעות פעילות והגדרת לוגו או תמונת פרופיל לעסק.
5. בדיקה ואימות
  • וודא שכל הפרטים הקשורים לחשבון הועברו ללא תקלות.
  • בדוק את פרטי פרופיל העסק שלך כדי לוודא שהם נכונים ומצהירים על העסק שלך במדויק וברור.

כלים עסקיים ש-WhatsApp Business מספק

הודעות אוטומטיות
  • היכולת לשלוח הודעות ברוכים הבאים ללקוחות חדשים או הודעות "אנחנו לא זמינים" בזמן שהעסק אינו פעיל.
תגובות מהירות
  • יצירת תגובות קבועות ומוגדרות מראש שמשמשות למענה לשאלות נפוצות של לקוחות בקלות ובמהירות.
תוויות לניהול שיחות
  • שימוש בתוויות מותאמות אישית לניהול ומעקב אחרי שיחות ופרויקטים שונים.
קטלוג מוצרים ושירותים
  • הצגת קטלוג מוצרים ושירותים במסגרת האפליקציה כדי להקל על הלקוחות למצוא את מה שהם מחפשים.

באמצעות השימוש בכלים הללו, תוכל לשפר את התקשורת עם לקוחותיך בצורה יעילה יותר ולנהל את העסק שלך בעזרת אפליקציה ייעודית שנבנתה למטרה זו.

דילוג לתוכן